Refbacks
- There are currently no refbacks.
Editorial Office:
Universitas PGRI Madiun
Kampus 3 Lantai 2
Fakultas Ekonomi dan Bisnis
Jl. Auri no. 14-16 Madiun
TEMPLATE PENELITIAN
TEMPLATE ABDIMAS
PPT ABDIMAS
PPT Penelitian
Prasasti Bella Ayu Puspita Sari
Universitas PGRI Madiun
Indonesia
Rizal Ula Ananta Fauzi
Universitas PGRI Madiun
Indonesia
Amin, A. M., & Yanti, R. F. (2021). Pengaruh Brand Ambassador, E-WOM, Gaya Hidup, Country Of Origin Dan Motivasi Terhadap Keputusan Pembelian Produk Skincare Korea Nature Republic. INVEST : Jurnal Inovasi Bisnis Dan Akuntansi, 2(1), 1–14. Https://Doi.Org/10.55583/Invest.V2i1.111
Dahmiri, D., Hasbullah, H., & Sari, S. S. (2020). Pengaruh Lifestyle Terhadap Keputusan Pembelian Kosmetik Wardah Di Kota Jambi. Jurnal Manajemen Terapan Dan Keuangan, 9(1), 15–22. Https://Doi.Org/10.22437/Jmk.V9i1.9235
Dwipamurti, I. G. A. N., Mawardi, M. K., & Nuralam, I. P. (2018). The Effect Of Green Marketing On Brand Image And Purchase Decision (Study On Consumer Of Starbucks Café Ubud, Gianyar Bali). Jurnal Administrasi Bisnis (JAB), 61(3), 57–64. Administrasibisnis.Studentjournal.Ub.Ac.Id
Fadhiilah, F. N., & Sunarti, S. (2018). Pengaruh Country Of Origin Terhadap Citra Merek Dan Dampaknya Pada Keputusan Pembelian. Jurnal Administrasi Bisnis (JAB), 54(1), 111–119. Www.Statista.Com
Hasmayni, B., & Lumbanbatu, J. S. (2019). Gambaran Lifelifestyle Pada Mahasiswa Fakultas Psikologi Pengguna Iphone Di Universitas Medan Area. Jurnal TEKESNOS, 1(1), 9–16.
Huda, I. U., Karsudjono, A. J., & Darmawan, R. (2021). Pengaruh Content Marketing Dan Lifestyle Terhadap Keputusan Pembelian Pada Usaha Kecil Menengah Di Media Sosial. Al-KALAM JURNAL KOMUNIKASI, BISNIS DAN MANAJEMEN, 8(1), 32. Https://Doi.Org/10.31602/Al-Kalam.V8i1.4156
Illa, M. T. S., Sidanti, H., & ... (2022). Pengaruh Green Marketing, Country Of Origin, Dan Lifestyle Terhadap Repurchase Intention Pada Produk Tupperware Di Kota …. SIMBA: Seminar Inovasi …, September. Http://Prosiding.Unipma.Ac.Id/Index.Php/SIMBA/Article/View/3294%0Ahttp://Prosiding.Unipma.Ac.Id/Index.Php/SIMBA/Article/Viewfile/3294/2642
Jodi, I. G. W. A. S. (2021). Pengaruh Green Marketing , Persepsi Harga Dan Electronic Word Of Mouth Terhadap Keputusan Pembelian Pada Pt . Karya Pak Oles Tokcer Di Denpasar. Juima, 22(1), 42–52.
Kumadji, R. D. A., Kumadji, S., & Yulianto, E. (2015). DAMPAKNYA PADA KEPUTUSAN PEMBELIAN ( Survei Pada Konsumen Non-Member Tupperware Di Kota Malang ). Jurnal Administrasi Bisnis, 22(2), 37–36.
Made, I., Moksaoka, W., & Rahyuda, I. K. (2016). Peran Brand Image Dalam Memediasi Country Of Origin Terhadap Purchase Intention. E-Jurnal Manajemen Universitas Udayana, 5(3), 1690–1716.
Mongisidi, S. J., Sepang, J., Djurwati Soepeno, Ekonomi, F., & Manajemen, J. (2019). Pengaruh Lifestyle Dan Harga Terhadap Keputusan Pembelian Sepatu Nike ( Studi Kasus Manado Town Square ). Emba, 7(3), 2949–2958.
Pertiwi, B. A. S., & Sulistyowati, R. (2021). Pengaruh Strategi Green Marketing Dan Social Media Marketing Terhadap Keputusan Pembelian Kaos Lokal Kerjodalu. Jurnal Pendidikan Tata Niaga (JPTN), 9(3), 1376–1383. Https://Ejournal.Unesa.Ac.Id/Index.Php/Jptn/Article/View/40332
Purwitasari, T., Yulianto, E., & ... (2018). PENGARUH MEREK DAN NEGARA ASAL (COUNTRY OF ORIGIN) TERHADAP KEPUTUSAN PEMBELIAN (Survei Pada Mahasiwa Pengguna Oppo Atau Samsung …. Jurnal …. Http://Administrasibisnis.Studentjournal.Ub.Ac.Id/Index.Php/Jab/Article/View/2552
Puspitasari, C. A., Yuliati, L. N., & Afendi, F. (2021). Pengaruh Green Marketing, Kesadaran Lingkungan Dan Kesehatan Terhadap Keputusan Pembelian Produk Pangan Organik Melalui Sikap. Jurnal Aplikasi Bisnis Dan Manajemen, 7(3), 713–722. Https://Doi.Org/10.17358/Jabm.7.3.713
Putra, I. B. O. K., & Suprapti, N. W. S. (2019). Pengaruh Persepsi Asal Negara (Country Of Origin) Terhadap Niat Beli Yang Dimediasi Citra Merek. E-Jurnal Manajemen Universitas Udayana, 8(8), 5240. Https://Doi.Org/10.24843/Ejmunud.2019.V08.I08.P21
Rido Kurniawan, F. S. (2019). Pengaruh Life Style Terhadap Keputusan Pembelian Pada Sepatu Merek Pladeo Di Basko Grand Mall Padang. Oxford University Press, 649.
Salam, A., & Sukiman, S. (2021). Pengaruh Green Marketing Dan Brand Awareness Terhadap Keputusan Pembelian Konsumen Produk Merek Aqua. Jurnal Ilmu Manajemen, 11(1), 69. Https://Doi.Org/10.32502/Jimn.V11i1.3427
Sari, V. E. (2019). Pengaruh E-Wom, Lifestyle, Kepercayaan Terhadap Keputusan Pembelian Ticket Online Booking Pada Situs Traveloka.Com Di Ponorogo (Studi Kasus Pembelian Tiket Pesawat Dan Kereta Api). Jurnal Administrasi Bisnis Fisipol Unmul, 7(4), 474. Https://Doi.Org/10.54144/Jadbis.V7i4.2863
Susanti, F., & Saputra, D. (2022). Pengaruh Country Of Origin, Brand Image Dan Desain Produk Terhadap Keputusan Pembelian Sepatu Olahraga Merek Nike Pada Siswa/I Smkn 1 Painan. Jurnal Valuasi: Jurnal Ilmiah Ilmu Manajemen Dan Kewirausahaan, 2(2), 1318–1331. Https://Doi.Org/10.46306/Vls.V2i2.161
Widelia, K., Yusiana, R., & Widodo, A. (2016). Pengaruh Green Marketing Dan Corporate Social Responsibility Terhadap Keputusan Pembelian Produk Unilever (Studi Kasus Masyarakat Kota Bandung). Ecodemica, 3(2), 539–550. Http://Ejournal.Bsi.Ac.Id/Ejurnal/Index.Php/Ecodemica/Article/View/52
Yanthi, A. D., Hadi, P., & Astuti, M. (2020). Peran Korea Wave, Lifestyle Dan Brand Ambassador Terhadap Keputusan Pembelian Produk Innisfree. Prosiding Biema, 1(1), 179–195.
The PDF file you selected should load here if your Web browser has a PDF reader plug-in installed (for example, a recent version of Adobe Acrobat Reader).
If you would like more information about how to print, save, and work with PDFs, Highwire Press provides a helpful Frequently Asked Questions about PDFs.
Alternatively, you can download the PDF file directly to your computer, from where it can be opened using a PDF reader. To download the PDF, click the Download link above.
Editorial Office:
Universitas PGRI Madiun
Kampus 3 Lantai 2
Fakultas Ekonomi dan Bisnis
Jl. Auri no. 14-16 Madiun